Følgere

onsdag 20. november 2013

Julemesser

- 9 detaljer by Marits Kunstquilt
- 9 detaljer, a photo by Marits Kunstquilt on Flickr.

Nå nærmer tiden for JULEMESSER seg.

Jeg blir å treffe på to messer.

Helgen 23 og 24 november.
Da er det Fana Husflidslag som arrangerer Julemarked i Bjarghallen på Stend.

Lørdag 30 november.
Da er det Julegateåpning
og messer på Voss.
Da blir jeg å treffe på Lekve Industrier sitt arrangement.
De holder til i Vossabygg i sentrum.

VELOMMEN skal du være :-)

Dersom du har lyst til å handle hos meg utenom disse messene, så er det bare å ta kontakt.
Du er hjertelig velkommen til å handle fra nettsidene mine.
Og er du i nærheten av Evanger er du også velkommen til å komme innom for en handel.
Jeg har mange ulike produkt som ikke er avbildet på nettsidene.

Marits Kunstquilt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar